Monday, February 14, 2011

Jalan-Jalan Di Melaka Bandaraya Bersejarah

Gambar-gambar ni diambil semasa kami semua pergi bercuti di Melaka...bercuti ke??(saya mmg tinggal di melaka ;p) menemankan mereka2 bercuti. Antara tempat-tempat yang dilawati ialah zoo melaka...mmg seronok sekali sekala bercuti dengan family..


ha, ni la si bongsu, ayie tapi dalam family dialah yang paling tinggi...orangnya yang suka buat lawak bodoh dan kadangkala suka 'emo' terlebih2...hahah
Ini pula adik yang ke-4...besar2kan adik saya...heheh...masih menuntut di UiTM Shah Alam
 
yang pegang camera tu adik ipar saya merangkap isteri kepada adik saya, lan (yang berkaca mata). Lan yang ketiga dari 5 adik beradik.Saya yang kedua. Beza umur saya dan lan hanya setahun
  

Alamak ni anak sape ni???dia ni memang suka menyebok kalau kami semua pegi mana2....pantang berkata2 nak pergi mana2 hari-hari datang umah mak kat kampung. menagih janji...hafizi hamizi yang suka menyanyi

loving couple forever and ever..('',) Abang & kakak ipar,kak nat...haaa merekalah sponsor terbesar dalam edisi cuti-cuti kali ini...baru dapat bonus daa....

1 comment: